Arena
בשנים האחרונות אתרי האינטרנט הפכו להיות הפלטפורמה העיקרית לפרסום המידע והשירותים השונים המוצעים על ידי החברה לציבור הרחב.
אתר אינטרנט זה הינו אתר המתנות של ארגון נכי צה"ל שבאמצעותו ניתן לבחור מתנה בצורה מקוונת ע"י חברי הארגון.
מטרת הארגון בהנגשת האתר היא יצירת שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות בעת גלישה ברשת האינטרנט.
באתר אינטרנט זה בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך WCAG2.0 שפורסם באמצעות הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.
ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר (EDGE). לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.
לצורך הנגשת האתר לאנשים עם מוגבלות בוצעו מספר רב של פעולות, ביניהן:
התאמת האתר לניווט קל ונוח באמצעות המקלדת.
שימוש מסגרת ברורה ובולטת בעת קבלת פוקוס כאשר המשתמש מנווט באתר באמצעות המקלדת.
שימוש בניגודיות חזותית מתאימה בין צבע הטקסט לצבע הרקע.
תיוג הכותרות בצורה היררכית נכונה בהתאם למידע המפורסם בהן ולמבנה העמוד.
התאמות שבוצעו באתר לגולשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך:
שימוש בכותרות עמוד מתאימות בהתאם למידע המופיע בעמוד.
שימוש בשפה פשוטה ובהירה בכל עמודי האתר.
שימוש בפקודת aria label להתאמת המידע המופיע באתר לתוכנה להקראת מסך.
הייעוץ והליווי בנושא נגישות אתר המתנות של ארגון נכי צה"ל בוצע על ידי צוות WEB-A הנגשת אתרים, אפליקציות ומערכות מתקדמות.
להלן הסדרי הנגישות של המבנים הבאים::
בית הלוחם תל-אביב הממוקם ברח' שמואל ברקאי 49, אפקה, תל־אביב
בית הלוחם חיפה הממוקם בדרך צרפת 101, חיפה
בית הלוחם ירושלים הממוקם בדרך אהרון שולוב 2, ירושלים
בית הלוחם באר-שבע הממוקם בשדרות בן ציון כרמל 9, באר שבע
מחוז השפלה – הרצל 182, רחובות
מחוז ירושלים – רח' המליץ 7, ירושלים
סידורי החניה בכל בית לוחם – בכל חניון ישנם חניות ייעודיות לנכים וכן חניות ייעודיות לרכבי מעלון.
סידור לכבדי הראייה בכל בית לוחם מותקנת מערכת STEP HER
סידור לכבדי שמיעה בכול בית לוחם מערכת הגברה אינפרה באולמות ובכל דלפקי השירות לולאת השראה.
קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות. קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
שירות לחברים נגיש
הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות הארגון כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
צוות הארגון מאמין כי לכל אדם עם מוגבלות צריכה להיות היכולת להשתמש באתר האינטרנט בצורה שווה, מהנה וחווייתית.
באתר זה בוצעו שינויים והתאמות מיוחדות באמצעות הטכנולוגיה העדכנית והמתאימה ביותר לצרכי לקוחותינו והגולשים באתר. עם זאת חשוב לציין כי ייתכן וימצאו אלמנטים מסוימים שאינם מונגשים בצורה מלאה או נמצאים בתהליכי הנגשה לאנשים עם מוגבלות.
נתקלתם ברכיב שאינו נגיש באתר? פנו אלינו ואנו מבטיחים לבדוק לשפר אותו בהקדם האפשרי וכמובן להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בצורה מהירה, אישית ובהתאם לשביעות רצונכם.
ליאת רובין – 054-4747376
מייל liatr@inz.org.il
אמנון ידגר – 053-7744530
מייל amnon@inz.org.il
יצחק אבגי – 058-4931931
מייל itzack@inz.org.il
מייל nisimh@inz.org.il
הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך: 10/9/2024